På Gång.......

lördag 5 september 2009

Minnen från det förgågna...........


Nu börjar mer och mer ramla på plats. Jag har fått flytta om en hel del pga min utställning. Det som är positivt är att "saker och ting ramlar på plats" och jag känner en stor glädje för detta.
Det har och är ett stort projekt att ro iland hela min atelje, studio, verkstad och "show-rum" och tar jag en sak i taget så går det riktigt bra.
Idag har jag bara funderat på mina olika sidor, dvs min kärlek till det vita, men också det gamla, det slitna, det kaserade tillsammans med mina antika nöjen. Vilken glädje detta ger mig!

2 kommentarer:

libbyquilter sa...

i think your joy is our joy as you continue to work in that fabulous studio of yours and create exquisite works of fiber art from these old treasured bits that you have~!!~

:)
libbyQ

ewa-christine sa...

Thanks LibbyQ you are so kind. Yes I have a good time......!!