På Gång.......

tisdag 10 november 2009

Att komma med i Explorer........

Dessa digitala bilder har varit "listade" bland de 500 bilderna som väljs ut varje dag i Explorer.
Med tanke på att det är massor, och åter massor av bilder som kommer in varje dag är det helt fantastiskt att 19 av mina bilder varit med som utvalda!! Men också att det varit 19 gånger under den tid som jag varit ute på nätet och det är lite mer än 1 år!!!!

Kul tycker jag!!!!

Sen hur det går till, det vet jag inte......................men jag behöver kanske inte veta det heller. Det är resultatet som räknas eller hur!

1 kommentar:

blomman sa...

Grattis! Vilken utmärkelse, för det är väl det det är...Undrar vem som väljer ut bilderna? Har du nån aning hur det gick till? Och hur fick du reda på detta? man blir nyfiken. Dina bilder är vackra, och enhetliga, var det kanske därför?