På Gång.......

onsdag 18 november 2009

En liten "inch" i närbild........

Ibland skall vi stanna upp, tänka till, och känna efter!

Vill jag detta, varför göra jag detta, känns det meningsfullt, förbättrar det mitt sätt att leva, mår jag bättre av att göra detta.....................

Det innebär också att gå nära någonting och studera det i detalj. Att ha foccus på det jag gör.

Jag gör en massa saker för att jag vill, inte för att någon annan vill. Jag gör också saker som jag mår bra av, som jag känner glädje inför och som får mig att känna livskvalité.

Vilken njutning!!

2 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Sådan utsökt vacker bild !
Ja du det är viktigt att man gör det man själv vill för sin egen skull, inte för någon annans! Och känner man glädje är det såklart rätt för en själv! Man får gå på magkänslan!

ewa-christine sa...

Tack Gunnel, magkänslan är ett bra riktmärke!