På Gång.......

måndag 22 februari 2010

Att få kraft.....................

Idag skall jag inte skriva så mycket om min bild. Bara att jag är färdig med ett delprojekt.

Men jag skall skriva om http://ulvaugerup.blogspot.com/ som har startat en blogg. Välkommen in i etern och bloggeriet. Ulvas bilder är mycket spännande och jag tycker det är lika roligt varje gång jag får ta del av hennes fantastiska färgrika Art Quilts. Trots att jag arbetar i vitt, så är det en glädje att beskåda den färgprakt som Ulva skapar med sin konst. Ulva är en kär vän, hon var också den som invigde min första separata utställning. En kvinna med mycket go i och fantastiskt inspirerande.
Välkommen Ulva till en ny värld..........................

1 kommentar:

annicka sa...

Så kul att du slår ett slag för Ulva Ugerups blogg. Den visste jag inte om och vill gärna kika in i ibland. TACK