På Gång.......

söndag 4 april 2010

Ha en skön Påskdag..................

Dessa gamla böcker, jag tycker att dom är så fina. Dom har blivit fläckiga, har en ton som jag älskar och sedan är skriften så vacker och sirlig. Jag bläddrar i den och känner att tiden har flytt!
Alla dessa gamla böcker, tidningar mm är mina inspirationskällor...........vilken glädje att ha dem!
Idag skall jag ägna tiden åt att bläddra, läsa och titta i gågna tider. Kanske hittar jag någon inspiration till mitt arbete som jag håller på med.
Så ha en skön Påskdag och njut av att våren snart har gjort hela sitt intrång innan sommaren!
Jag möter vår/sommar i Frankrike i år, det är en av de saker som jag uppskattar otroligt mycket, Frankrike, maten, ljuset, för att inte tala om det textila!

3 kommentarer:

Dorthe sa...

Kære , tak for kærlige påske hilsener, jeg ser du nyder dagen med dine dejlige bøger, og sager, så hav en rigtig dejlig søndag Ewa-Christine,-GLÆDELIG PÅSKE

Dorthe

annicka sa...

Möta våren i Franrike- det gör du rätt i!
Boken på bilden ger verkligen inspiration-jag förstår att du njuter när du bläddrar och läser i dem.

Lillemor sa...

Vacker gammal bok! Ha det så trevligt i La douce France. Bon voyage!