På Gång.......

torsdag 22 april 2010

Inspiration.................och tid att läsa


Med allt kreativt arbete följer också vila. Avslappning och inspiration går hand i hand. Men också att fylla på. Läsning är just en sådan inspirationskälla och skapa tid och utrymme för läsning är lika självklart för mig.
Det är inte dessa böcker som jag skall läsa, utan andra härliga böcker som jag lagt på tillväxt till just en veckas avkoppling. Men böckerna på fotot ger mig inspiration i arbetet med textilier, titta så vackra ryggarna är och vilka skatter jag har!
Ha en skön läsvecka om du också väljer det.......

5 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Jag hoppas du får en avkopplande och skön vecka ! I romanens värld och i verkligheten!

ewa-christine sa...

Tack jag skall njuta

annicka sa...

En läsvecka-underbar uppfinning

Mimi sa...

Vackra böcker och ha en skön läsvecka. Mitt nya inlägg är tillägnat dig, jag hoppas du inte misstycker! Hälsn Mimi

ewa-christine sa...

Tack, det har varit helt underbart.