På Gång.......

torsdag 20 maj 2010

Glädje åldras inte.............

Att inte glädje åldras är härligt, tänk dig om glädjen för alla vardagens härligheter inte skulle finnas med dig. Idag har jag glatt mig åt min gröttallrik, jag har också glatt mig åt att jag äntligen får förvaringsutrymme till mina tyger i form av garderober, så att det blir fint i min atelje och verkstad.
Jag har glatt mig åt blommorna i plommonträdet, glatt mig åt en fantastiskt service, glatt mig åt massor, och åter massor och klockan är inte mer än fyra. Tänk så många glädjestunder som finns kvar av denna dagen, och alla andra dagar som kommer. Fast det fodras ju att jag tänker efter vad som glädjer mig, eller hur...............
Ha en glädjefylld kväll!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad glad jag blir...........:-)
ibland behöver man tänka efter,
en glädjefylld kväll till dig med!

ewa-christine sa...

Ja Ingrid visst är det så..........ha en skön helg.