På Gång.......

onsdag 18 augusti 2010

På väg................

Att gå vägen fram utan att veta vad som döljer sig bakom "kröken" är en del av livet. Helt klart är bästa sättet att förbereda mig inför morgondagen är att göra det bästa av den dag som är idag!

Så idag har det varit en reporter här och gjort en intrevju inför lördagens Vernissage och Utställning. Det kändes mycket bra och jag är övertygad om att artikeln blir en spännande och trevlig läsning. Tidningen kommer ut på fredag, alltså dagen innan Vernissagen.

Vilken tidning det är, jo lokaltidningen så klart, Norra Halland.........

Ha en intressant och spännande dag..........dagen blir vad vi gör den till!!

2 kommentarer:

EM sa...

Oj vad spännande! Är du lagom pirrig nu? Jag skulle vara jättenervös...
Hoppas jag hinner ta en tur ner och kika, annars hoppas jag du delar med dig på bloggen
ha en skön kväll
elsamarianne

ewa-christine sa...

Ja pirrigt är det..........idag jobbde vi 2 personer 10 timmar var!
Det blir jättefint
Hoppas att du har vägarna förbi!