På Gång.......

fredag 12 november 2010

Många bollar i luften just nu......

Då trivs jag. Jag tror att jag håller på med 4 olika saker........och mår prima!!

Att växla från det ena till det andra gör att jag kan tänka.....slipper köra fast.......och samtidigt känna efter vad som lockar mest att göra.

Någon har sagt att man skall göra en sak i taget, undar om det var "Janthe"?

Det är kanske just därför som jag vill bryta mot vissa saker och göra på mitt sätt.......det är både roande och härligt. Och dessutom skadar det inte någon!!

Ha en härlig helg..............

2 kommentarer:

EM sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som går från projekt till projekt, fram och tillbaks. Försöker låta bli att känna mig splittrad. Istället borde jag känna mig multi-engagerad.
Idag är sån dag där inget blir bra. Du vet när inget stämmer, allt blir tungt och man känner sig utmattad. Men imorgon är en ny dag.
kram elsamarianne

ewa-christine sa...

Som väl är så är jag inte splittrad..........utan stimulerad!
Idag har det gått på räls.......