På Gång.......

fredag 12 november 2010

Min visionsplan.......2011

Här kommer fortsättningen på min Visionsplan för 2011. I andra kulturer kallar man det "medicinsköld" här skall drömmar, visioner, tankar, idéer, förhoppaningar vävas in ett en cirkelformad inramning.

Jag valde en vävram som var påbörjad sedan många år tillbaka, uppspänd och klar. Det var påbörjat en väv med fåglar (frihet) och det tyckte jag stämde bra med detta arbete.

Så fortsättning följer............

Ha en bra fredag....veckorna rusar iväg!

2 kommentarer:

EM sa...

Så fin den blir. Har också några uppspända ramar klara för kreativitet. Kan inte motstå såna på loppis, där dom står och pockar på att bli fyllda med något.
Nu visar jag mitt lapptäcke på bloggen...
kram elsamarianne

ewa-christine sa...

Ja där kanske man kan hitta något liknande.......skall ta mej en titt. Detta är från släktens skattgömmor!