På Gång.......

måndag 14 februari 2011

Våra vilodagar............

Förr var det söndagen som var allas vilodag mer eller mindre. Idag har vi ett annat förhållningssätt. Jag tror att det är viktigt att ha just sådana vilodagar. Då vi gör helt andra saker än vanligt. Alltså jag har infört "personlig vilodag" för mig själv. Sådana dagar där jag gör sådant jag inte brukar och sådant som jag är intresserad av, eller gör ingenting. Det är lika viktigt det.

Dagens bild är en pulsvärmare det också, som jag håller på att färdigställa, foder på, tryckknappar i sen är dom klara.

Idag är det dessutom "Alla hjärtans dag", och jag önskar alla nära och kära en härlig sådan dag.......det handlar inte bara om att ge utan också tänka igenom vad hjärtat säger. Egentligen så borde vi ha alla hjärtans dag varje dag, eller hur?

Så bakom varje hjärta finns "ett hjärteslag" idag hinns det med många!!

Inga kommentarer: