På Gång.......

onsdag 16 mars 2011

Ömt vårdade samlingar...........

I mina samlingar finns det "älsklingsföremål" sådant som jag inte kan kasta. I höger hörne finns det just en sådan liten sak. Den satt på en bok som jag fick när jag var liten. Så många gånger jag suttit och tittat och faniserat om detta lilla bokhörne. Boken är borta sedan många år, men jag har kvar 2 av dessa små metallhörnen.

Det är så att den som söker finner också nöjet i att leta.................jag har inte hittat någon plats för min lilla skatt förrän nu. Det skall bli en framsida till en väska denna gången helt i rött.

Nu arbetar jag vidare i min ullkurs och jag har inte många veckor på mig förrän jag skall upp till Linköping igen. Och då skall jag ha hunnit komma ett steg vidare i mitt arbete. Fullt upp med andra ord.

2 kommentarer:

The Old Art Room sa...

Hello Ewa,
I just love red and seeing your piece was wonderful.
Thank you for sharing,
Best wishes,
Jane c

The Old Art Room sa...

Thank you Ewa your comment is so encouraging.
best wishes,
jane c