På Gång.......

måndag 16 maj 2011

Mixed media............

Nu närmar sig kursen sitt slut och jag håller på att sammanställa hela denna terminen. Både i arbete och skriftligt. Jag har lärt mig en hel del både nödvändig och onödvändig kunskap, som kaske kan vara bra att ha...........

Att reflektera är en stor del av detta arbete så här på "sluttampen" och en av de allra största behållningarna är "utanför skolan och hos mitt värdpar" som har varit så generösa att låta mig bo hos dem. Det har varit givande kvällar, många stunder av textilt utbyte och jag är helt klart imponerad av "min värdinnas textila begåvning". Det är en glädje att se hennes fina arbete och bli inspirerad av hennes sätt att arbeta.

Om hon har någon blogg? Nej tyvärr inte, men vem vet framöver............??

Tack kära N för våra stunder tillsammans.........de har varit ovärderliga!!