På Gång.......

lördag 20 augusti 2011

Mer bilder från utställningen........2011

Några fler bilder från min utställning..............många av mina alster får nu nya hem och det känns mycket roligt. Nu blir det ett långt uppehåll på ett par år för jag arbetar i en ny inriktning vilket är både skrämmande, spännande och utmanande.

Jag har skrivit att vi går från någonting till någonting tidigare här på bloggen och så känns det för mig helt klart............en sorts ny väg och ny "karta" och nu behöver jag en kompass.......

Men jag har alltid sagt att man skall "våga kasta sig in i det okända" och det är väl det jag gör med det kända i ryggen.................en sorts utveckling som min handledare sa!

Under tiden så kommer kanske ett och annat "igenkännande" komma till......det får tiden utvisa!

Nu är det ett antal dagar kvar på utställningen söndag, måndag, onsdag och torsdag och det skall bli roligt.

Inga kommentarer: