På Gång.......

måndag 12 september 2011

Jag tänker alltså.............

Jag går och tänker, tänker på hur jag skall lösa mina uppgifter till skolan bland annat. Vad jag skall göra mig av med, vad jag verkligen tycker om och vill ha omkring mig. Många tankar blir det.

Jag tänker också på vilken inriktning mitt textila arbete för mig, vart jag vill och hur jag vill arbeta med det textila den kommande tiden.

Jag tänker på alla de saker som hittat sig hem till mig, och som jag verkligen tycker om, hur skall jag förvara detta och hur skall jag kunna ge kommande generationer (bland annat barnbarn) en bild av mitt liv.

Jag tänker på att återbruka och inte köpa nytt och därför har jag tagit fram alla små lappar som jag lagt undan genom åren. I morgon skall jag ta ett foto av dem. Det har blivit mycket och jag skall göra något av det hade jag tänkt.

Ha en skön vecka............med "tänk på vad som är viktigt för just dig" det skall jag göra!

Inga kommentarer: