På Gång.......

lördag 8 oktober 2011

Linköping igen........

Så var det Linköping igen. Ett fullspäckat program och arbete i mer eller mindre 2 dygn. Många spännande redovisningar, många tankar, massor av uppgifter och otroligt berikande.

Förändringens vindar blåser.................eller är det förädling?

I vilket fall som helst så är jag mitt "värdpar" mycket tacksam för nattlogi och samtal. Det är berikande att ha vänner som man kan "snacka med" både på längden och tvären!

JAG VILL nog utvecklas hela tiden, det är helt klart av denna anledning jag fortsätter att studera, lära mer, hitta nya vägar. JAG VILL vara nyfiken, jag vill hitta lösningar på mina tankar och jag vill känna glädje över det jag skapar och skaparprocessen och det gör jag utifrån studier, tankar och idéer.

Ha en härlig helg.................och njut av att bara vara, det skall jag!

2 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Förädling tror jag!

ewa-christine sa...

Kanske, vi får väl se vad som händer!