På Gång.......

tisdag 17 januari 2012

I gamla böcker man läsa kan.......

Ja vad kan inte teknikens värld idag. Jag blir imponerad. Tänk om min mormor och mamma levat och fått vara med om detta. Vet inte om dom gillat det precis. Tv fanns inte när min mormor var ung eller mamma. Den kom ju under 50-talet och då var min mamma ungefär 50 år. Om dom sett tekniken idag och hur den tagit oss med på en otrolig resa så undrar jag vad dom tänkt.

Men å andra sidan så kommer tekniken att utvecklas än mer så även jag tycker att det är helt otroligt. När man kan be en "telefon ringa upp" endast med rösten är detta också något fantastiskt.

Ja så hamnade jag då i en bok, glömde skratta, men det beror väl på att jag blev "lite tagen".

Nu önskar jag en härlig dag.................jag fortsätter att leka med tekniken idag när det är så grått, riktigt innesittarväder.

1 kommentar:

Lillemor sa...

Hur hamnade du i boken? Lite photoshoppande?