På Gång.......

söndag 13 maj 2012

Tankarna kring fäger.........


Under åren som gått har jag gjort collage i olika former, både textila, målande och mixade. Collagen är för mig samma som livet självt. De har många bottnar.

Veckan som gått har bjudit på både glädje, funderingar, förvåning, men också en mängd beslut, egentligen en ganska vanlig vecka.

Dagens 2 Bilder är från en serie om 10 collage. Inspirationen har jag hämtat från min hemmavik Örsviken.

Min uppsats i formgivning är klar, mina bilder också - så nu är det endast presentation, redovisning och examination som kvarstår. Sedan är formgivningen klar för min del. Tre spännande år med otroligt mycket trevliga människor, massor av kunskap både ny och repeterande. Framförallt så har jag med mig en mängd intressanta tankar om och kring mitt skapande som jag skall ta tillvara.

Till sist ha en bra vecka, fatta bra beslut, var tillsammans med glada människor och framförallt ha det trevligt med dig själv!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Hoppas du har en skön helg i det fina vädret:)

C De-sign sa...

Collage är intressanta tycker jag och något jag alltid återkommer till i mitt skapande. Vad skönt att du snart är klar med din formgivning, lycka till med slut presentationen! Önskar dig en fin söndag! Kramar fr C

ewa-christine sa...

Hoppas att ni haft en fin vecka..............kram ewa-christine

ewa-christine sa...

Hoppas att ni haft en fin vecka..............kram ewa-christine