På Gång.......

torsdag 7 februari 2013

Eldigt värre........

Ibland har jag fått uppgifter som att illustrera någonting med nål/tråd och färg. I detta fallet skulle jag avbilda en brasa som brann och rök. Jag håller på att färdigställa alla mina övningar som jag gjort genom åren och blir lika överraskad över hur roligt det är med att skapa, pröva, testa och experimentera på olika material, olika färger, och olika uttryck.

Detta blev en sk "art-quilt" som är en riktig färgklick. Även om jag gillar att arbeta i bleka färger så har jag ingenting emot att arbeta i färg, men det är roligare i det vita för det är mycket svårare!

Idag är det en ljus, vacker snöig och grådisig dag..........perfekt ljus för foto!

2 kommentarer:

solange sa...

Good idea to take back your work. It is very beautiful.

ewa-christine sa...

Thank Your Solange..........take care!