På Gång.......

måndag 4 februari 2013

Livets olika skeden.....

När jag tittar på dessa små skor, och den gamla rullen med spets, glasögonen så tänker jag på tider som gått, men också tider som kommer. Tidens gång........

Idag tänkte jag så har ytterligare en vecka gått, med massor av olika delar, glädje, lessnad (vår lilla fyrbentavän har lämnat oss), saknad, skratt, infall, snabba byten, samtal, vänskap, saknad igen, förundran, kreativitet en vecka fylld med viktiga aktiviteter eller hur?

Tiden kommer aldrig igen - så det gäller att se vad som är viktigt för oss (läs mig) och uppskatta detta. Just nu är det en intensiv tid, efter detta kommer lugn och vila. Balans och harmoni, två viktiga ord i dessa snabba tider.

Jag hinner inte skriva så ofta nu - men det kommer en blänkare då och då!

Ha en fin vecka................och njut av stunden, den är din!

Inga kommentarer: