På Gång.......

tisdag 30 april 2013

Ålder och patina

Idag är det 19 år sedan mitt första barnbarn såg världens ljus. Min mamma levde och alla gladde sig mycket mycket åt detta lilla gossebarn. Ja la ut ett klot i trädgården som skulle symbolisera hans ålder hade jag tänkt, men det försvann så jag la ut ett annat. Detta är inte 19 år men snudd på i alla fall. Han har sin ungdom och livet framför sig, detta klot har rosten att se fram emot.

Även om något är rostigt och gammalt så har det charm eller hur?

Så här i min andra ungdom så tänker jag att det finns en viss charm att även hänga med i tekniken, på sociala medier, mm ingen ser om man är rostig eller inte eller hur?

Patina är något man betalar för har jag hört, eller nej det var ju antikviteter jag menade.

Ha en riktigt fin Valborg och första maj........önskar ewa-christine

Inga kommentarer: