På Gång.......

söndag 29 september 2013

Möjligheter.......

Våra möjligheter idag är större än någonsin på det tekniska området, men hur är det på det mellanmänskliga planet?
Här är mitt alster manipulerat med hjälp av tekniken så fotot får en lite annan känsla. Mina masker är roligt att manipulera för när jag gör det så upptäcker jag hur skapande även detta med foto är tillsammans med annat skapande som textilt, målande, broderande.

Hörde att det är gjort en utredning att konst på företag gör att det får ett litet "annat inre liv" och att ta in konst på företag gör ju också att fantasin tillförs, detta påtalade jag för 20 år sedan och då var det få företag som "vågade" men en hel del trots allt. Vilket gjorde att mycket var mycket enklare......man vågade bli lite friare.

Undrar hur lång tid det tar innan man vågar ta in personal som bara jobbar med trivsel, vackrare miljöer,  och skapande levande kontor? Det skulle bli helt klart skillnader!


Inga kommentarer: