På Gång.......

fredag 1 november 2013

Färger........och åter färger



Fördelarna med att ha "ett lager" att ta av är att jag blir aldrig sysslolös. Bara det är ju en tanke av glädje. Att hämta material när inspirationen sätter in.
Textila smycken är ju modernt eller halsdekorationer och här är det 2 nystan som jag använt mig av. Tycker det är riktigt läckert............

Färgerna då? Ja helt klart så förknippar jag dem med sommar, sol, papegojor eller rent av jul, men också höst, hallowen och levande ljus. Tänk vad färger påverkar oss olika, och hur olika innebörd färger står ensamma och i grupp.

Att vi har våra favoritfärger det är helt klart............personligen har jag olika favoritfärger. Fäger jag gillar att omge mig med, färger jag gillar att ha på kläder eller färger jag gillar att skapa med. De är helt klart olika varandra men får väl betraktas som någon sorts favoritfärger när det gäller mig.



Inga kommentarer: