På Gång.......

tisdag 25 mars 2014

Funderingar…...

När vi bestämmer oss för en färdriktning så är det inte säkert att de som du trott "följer dig på vägen" utan dom blir kvar på något underligt sätt. Jag brukar ju säga att vi "går från någonting, till någonting" och så är det också när det gäller mitt skapande arbete.

Skall jag då stanna kvar, eller skall jag gå vidare?

Naturligtvis skall vi följa vår tanke och gå vidare i det som vi finner kraftfullt, stimulerande och roligt. Nu har jag gått så många olika målarkurser att jag vågar exponera mitt arbete och jag finner det så rogivande, glädjefyllt och stimulerande, men det har varit en lång väg (19 år nästan) och jag finner varje  pappersbit utmanande.

Bilden idag har jag skapat på mitt egenhändigt gjorda papper, visst får man vara lite stolt!

Inga kommentarer: