På Gång.......

lördag 30 augusti 2014

På spaning

Att hålla utkik över dagens små glädjeämnen kan nog göra dagen till en bra dag.
Försöka hitta guldkorn och små små glädjeämnen som förgyller är en viktig del av min dag idag och även kommande dagar.
Jag skall försöka se till att jag får klart något som jag funderat på länge eller rättare sagt starta upp ett nytt projekt som skall bli klart.
Att gå från klarhet till klarhet är ett av mina glädjeämnena nu på morgonen som gör att jag ser dagen som en "utmaning" att hinna med………vad jag planerat. Trots att det tar längre tid att gå på kryckor idag än att åka i rullstol så skall jag gå med dem för att bli säkrare och gå bättre och bättre. Foten ömmar, och det värker, men jag tror att har man att göra så löser mycket sig.
En härlig lördag skall i allafall skapas!

Inga kommentarer: