På Gång.......

lördag 10 januari 2015

Nytt år.............nya utmaningar

Jag tillhör inte dom som ger nyårslöften, det har jag nog aldrig gjort. Men däremot gör jag något som är riktigt kul. Jag gör ett "personligt bokslut" av det gågna året. Så även 2014.........

Tidigare så levde Eva min bästa vän, mitt bollplank, "min syster" och min studiekamrat, vi träffades i ungdomen och följde varandra länge, länge.....men så händer det man aldrig tror händer. Vi rycks väck för nära och kära.

Eva och jag gjorde alltid "personliga bokslut" och nu fortsätter jag själv. Jag är övertygad om att Eva nickar och håller med där i sin himmel. Så Eva nu har jag gjort mitt, och jag blir lika förvånad varje gång vad som händer när jag gör detta.

En massa lösa trådar får struktur, jag ser mönster och förstår vad som hänt och framför allt vet jag vad jag vill göra nästkommande år.

Så Bästa år 2015 här kommer jag!

Inga kommentarer: