På Gång.......

onsdag 8 april 2015

Mångfald och kreativitet........


Det är helt klart "mångfald och kreativitet" som driver mig att skapa. Att blanda måleri, textila uttryck och fotografera. Att ha härliga grupper att tillhöra och att gemensamt utbyta erfarenheter och idéer sätter krydda på tillvaron.

Ibland känns det bra det vi (läs jag) gör och ibland så tänker jag, nja så här kunde jag gjort istället. Och då gäller det att ha mod att göra om, testa och återigen experimentera.

Ibland får vi (läs jag igen) också välja bort sådant som tar energi, energislukande tillställningar av alla slag bör eller rättare sagt skall vi undvika.

Mångfalden och kreativiteten föds i mötet, och det är det som ger energi och glädje.

Nu skall jag förbereda mig på ett "experimentellt långt möte" och så får vi se vad det blir av detta!


Inga kommentarer: