På Gång.......

torsdag 31 december 2015

2016……i Kärlekens tecken!



Jag har alltid gillat den röda färgen - det ser jag som kärlekens färg, omsorghetens färg. Den röda färgen symboliserar glädje, fest, energi, skaparkraft, handling och rött är dagens färg det finns mer symboler i den röda färgen men jag nöjer mig med detta just idag på årets sista dag!

Rosen symboliserar evig tid, lidelse, fullbodan, lycka och välust bland annat.

Idag på morgonen så satt jag och försökte mig på en bild just av en röd ros. Det blev många försök men rätt som det var så lyckades jag och då stannade jag upp, åt min frukost och tänkte på året som gått och året som kommer. Det blir ett fint år 2016…………

Så i Kärlekens tecken sänder jag en ros åt ett speciellt håll, bara för Er och just i dag!


Inga kommentarer: