På Gång.......

onsdag 26 oktober 2016

Konstfoto, Abstrakt foto eller bara foto.....




Detta med glädje är lite speciellt för mig. Jag känner hur det bubblar i kroppen och skrattet ligger på lut......många gånger under en dag känns denna glädje och då känner jag tacksamhet. Att sätta bilder på ord, eller ord på bilder kan vara knepigt men låt oss kalla bilden för just "glädje" !

Glädjen kan ta riktiga "krum-språng" dessutom när man känner gemenskap, samhörighet och acceptans. När det är högt till tak, förlåtande och ärligt. När man möts antingen öga mot öga och i etern och det finns värme, uppriktig vänskap, ömsesidig respekt och att man vill varandra väl.

Glädje och tacksamhet finns också när Du hör av dig och frågar hur mår du? Eller stannar upp ett tag och inte har så bråttom. Tar dig tid att fråga skall vi fika och gör det. Alla sådana små gester ser jag som rikedom i min vardag. Underbart att jag har sådant omkring mig. 



Inga kommentarer: