På Gång.......

onsdag 27 juni 2018

Abstrakta broderier......




Äntligen har jag tid för mig själv i broderiet........

Nu har jag sommaren på mig att göra klart lite olika projekt som jag haft i tankarna hela året. Det känns både roligt och rogivande. Under året som gått så har det varit foccus på helt andra saker som gjort att jag lagt en del av det jag inspirerats av under året. Men ack så roligt. 

Samtidigt som jag förbereder mig inför höstens kurser/utbildning som kommer att vara "lite lugnare" än året som gått. Jo jag har bara 2 kurser som jag skall sjösätta.

Jag inspireras till tusen på de utbildningar som jag går och har gått och det ena ger det andra. Samtidigt som jag också vill göra klart så jag känner mig nöjs. I sommar så skall jag göra klart de arbete som jag själv skall ha i vårt hem. Vill inte få hemmet överbelamrat av alster utan att jag är mer sparsmakad och det tar längre tid att tänka. Väl är väl det.

Jag följer "linjen" och "går från någonting till någonting" och även det känns rätt.

Vart det slutar ja det vet man aldrig............

Inga kommentarer: