På Gång.......

fredag 13 mars 2015

Glädje-visdom


Glädje-visdom.....jag vet faktiskt inte om detta ordet finns. Men jag tror att ni förstår innebörden. För mig är vissa saker mer glädjefyllda än andra.

Eller så kan man säga Visdoms-glädje, det är samma sak fast inte riktigt!

Oavsett vilken ordning orden kommer så är jag tacksam för den glädje och den visdom jag erhållit genom åren. En glädjekälla att få lov att göra det som är roligt, där måste, inte, ska och bör är borttyna och Janthe, Luther och Ågren är utsuddade.

Idag så känner jag Glädje-Visdom mot mycket. Bland annat att jag fått känna en spirande vår, glädjen över att få lov att dela dagen med vänner som verkligen triggar fram det positiva och glada.

Det blir säkert en härlig dag i morgon också, det känner jag på mig!

Inga kommentarer: