På Gång.......

torsdag 8 december 2011

Avklarad, avslutat, färgdigt..............

Så är jag klar igen, 2,5 år har gått sedan jag påbörjade formgivning/desigh och nu har jag bara 6 måndaer kvar till slutspurten som är 3 år. Jag är så glad att jag gjort detta och idag har jag några riktigt stora tack som jag vill rikta.............

Kära värdpar, utan er hade jag inte haft alls så roligt. Jag uppskattar våra samtal kring köksbordet, förplägnaden som jag önskar, och nattsömnen dvs sängplatsen (även om jag sover lite så är det underbart att gästa ert kreatia och härliga hem. Här är en härlig "atmosfär" som är så mysig att få delta i, tack än en gång av hela mitt hjära.

Tack också 2 av mina favoritlärare Maria och Anders, vilka pedagoger, vilka stimulatorer, vilka härliga människor, vilka fatastiska arbeten ni lockar fram, tusen tack för ert engagemang och vilka att "väcka, stimulera och motivera" oss elever. Och vilka föreläsningar.........jättespännande!

Nu tar jag jullov från studerandet och kommer tillbaka till våren!!

Inga kommentarer: